Hoxe un pouquiño de música.
Imos ver o vídeo e seguir as instruccións. Coma sempre, deixade que vexan o vídeo e sexan eles/as sós os que intenten comprender o contexto xeral: é moi faciliño, ao principio seguro que non entenden o que digo, pero unha vez comece o baile, xa se sitúan nas instruccións que deben seguir. Pode que precisen velo enteiro antes de seguir as instruccións e comprender exactamente o que teñen que facer, pode que o comprendan na metade do vídeo, ou pode que ao principio: cada un/unha tén seu ritmo e proceso de asimilación, e todos son igual de válidos.
Bailamos con imitación, obedecemos a miña orde ao parar a música e volvemos bailar cando continue.
As expresións son moi curtiñas e directas:
"Put your hands on your head": poñemos as mans na cabeza.
"Touch your nose": tocamos o nariz.
"Sit down on the floor" : sentámonos no chan.
"Slither like a snake": deslizámonos como unha serpe.
"Stand on one leg": Sotémonos cunha soa perna.
"Hop three times": saltamos tres veces.
É moi importante que lle transmitades que non pasa nada se non nos sae o baile, xa que é un pouco complicado e os pasos son moi rápidos! Intentei transmitirllo no vídeo, pero sería importante que fixérades fincapé niso: unha boa maneira é que bailedes con eles/as e que vexan que para vós tamén é difícil, pero o importante é pasalo ben. Na aula empregamos moitas veces este tipo de vídeos para traballar a coordinación e a atención e sóelles gustar moito, por iso quixen intentar facer algo parecido ó que empregamos habitualmente.
Como xa vos comentei, pasade por alto cando din que non me entenden: non é problema do efecto de voz rápida, débese a que, aínda que si que teñen escoita e práctica en inglés, esta segue a ser unha lingua "descoñecida" para eles/as; están nos primeiros anos da súa aprendizaxe. Eles/as están comezando a ter clara a súa lingua materna, entón, élles moi complicado recibir unha nova con total claridade. Por iso unha metodoloxía moi empregada en Educación Infantil para a adquisición dunha segunda lingua, é aquela que asocia palabras e expresións orais ás imaxes, tanto estáticas como en movemento; partimos do entendemento dun contexto xeral para centrarnos despois no máis concreto.
O efecto da voz rápida é simplemente para que lles resulte máis divertido, e tamén é un "entrenamento" do oído, xa que os debuxos animados ou algunhas cancións tamén empregan voces distorsionadas.
O importante é que queiran volver a ver os vídeos e que lles enganchen, e así, a base de escoita e repeticións adquiren unha das capacidades básicas primeiras: "Listening" (escoita), que é como se comeza tamén a aprendizaxe da lingua materna.
Aquí vos deixo o vídeo! Espero que lles guste. Calquera dúbida ou o que precisedes, agárdovos en abalar!
Moitas gracias polo voso esforzo. Xa queda moi pouquiño!
Na escola botámolos moito de menos!
No hay comentarios:
Publicar un comentario