miércoles, 29 de abril de 2020

One Minute English Lessons V

¿Que lle pasará a Aúpa cando descobre que o protagonista do "Conto de antes de durmir é un gato???

Antes de durmir, cóntolle un conto a Aúpa.... Hoxe tocou Pete the Cat. A maioría  dos nenos/as xa coñecen o conto, xa que o contamos na aula varias veces. Se hai algún/ha que non o coñeza, non hai problema, porque a historia séguese ben.
Cando Aúpa descobre que o protagonista é un gato, escapa correndo, e sabe dun sitio onde non a vai coller..... Mirade, mirade!
(Debaixo do vídeo déixovos unha proposta)
(Aínda non controlo moi ben a APP dos vídeos, por iso se ve tan pequeno;  se o vedes dende o teléfono, poñéndoo en horizontal, vese un chisco máis grande)


Coma sempre, ver se entenden o contexto xeral na primeira reproducción, e, nas seguintes, animádevos a preguntarlle se recoñeceron algunha palabra ou expresión.

Elaborei un xogo de proba, por se queredes facelo, para despois de ver o vídeo. É preciso descargar unha APP. É moi sencilliño, non necesitades rexistrarvos, póñovos aquí as instruccións:

1* Descargar a APP:   Make It- Create Educational Games.

2* Moi importante: Ao entrar, daravos a elixir entre profesor ou estudante, elixide ESTUDANTE

3*Poñede o nome do neno/a (sen apelidos) cando volo requira a APP especificando a aula na que está; exemplo: María3anos

4*Na parte esquerda arriba, ides a Mi aula (My classroom) e inserides este código: UFQZYC (maiúsculas)

5*Abaixo, hai tres pestanas, tedes que entrar na que pón: Code (Código) e inserir o seguinte número: 840130.

6* Aí vos aparece o proxecto Pete the Cat para poder xogar (son varias diapositivas, premede Next cada vez que fagades unha).

É RECOMENDABLE QUE O FAGADES VÓS PRIMEIRO ANTES DE ENSINARLLO A ELES/AS.

Sempre que vos atopedes un altavoz vermello nas diapositivas, premede primeiro sobre el, e despois intentade

xunto con eles/as  contestar ás preguntas. Resultará complicado ao principio, sobre todo para os máis

pequenos/as, xa que a forma escrita en inglés, case non se traballa en Infantil; pero o importante é

que poidan distinguir algunha palabriña, entender a pregunta xeral, e que poidan escoller oralmente

entre as opcións que lle dá a pregunta (acompañade sempre a pregunta de xestos); á hora de escribir

 ou premer sobre a correcta, axudádelle vós. Hai un límite de tempo para cada pregunta (120

 segundos) , explicádelle que non pasa nada aínda que fallemos, porque podemos xogar todas as

 veces que queiramos ata conseguilo! E así, van interiorizando as palabras  "en bloque" ( aprender a

 identificar a palabra en inglés sen separala por letras, iso poderíalles crear confusión, xa que están

 aprendendo a escribir na súa lingua e é moi diferente). Por iso, nas diapositivas que é preciso formar

palabras, movede vós as letras para eles/as vexan o resultado final.

Fago este de proba, esperando as vosas opinións para saber se lles gustan este tipo de xogos, ou os

atopan demasiado complicados; as primeiras veces que o fagades, seguro que si vos resultará un

chisco difícil, pero como non hai límite para repetilo, intentádeo en tres ou catro ocasións, para ver se

así podedes "collerlle o gusto".

Non desisntaledes a APP, porque en caso, de gustarvos os xogos, podo seguir na mesma liña.
Grazas por todo e ánimo!

4 comentarios:

Unknown dijo...

Teacher noa se troncha kiere verlos d seguido,y dice k gana el perro xk alos gatos no les gusta el agua jejeje,saludos a tod@s,ya falta menos

ISA dijo...

Que gracia!! Daniela quiere conocer a Aupa!! le encantan tus videos, por ella los veria mil veces seguidas!!mil gracias, el capitulo VI pronto por favor...Un saludiño.

Greta dijo...

MOitas grazas Maria, mañá descargaremos a app, bicos

Teacher dijo...

Moitìsimas gracias polos comentarios! Xa vou pensando no pròximo vìdeo! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails