lunes, 29 de mayo de 2017

A Neizan gústanlle os dinosauros!!!

Hoxe lembramos e aprendemos moitas cousas de dinosauros grazas a Neizan. A súa historia, onde vivían, por que xa non existen, os nomes tan ifíciels que tiñan, a súa forma de ser, etc.
-A mí, me gustan los dinosaurios porque son muy fuertes y corren mucho.
-Sí son muy rápidos y a mí me gustaría ser tan rápido.
-Y a mí me gustan porque son muy fuertes.
-Pero murieron.
-Claro, ya no existen porque bajó un meteorito del cielo y los desapareció.
-Bueno ahora hay dinosaurios pero de juguete, y a mí esos sí me gustan.
-Que a mí me gustan mucho porque son muy fuertes y muy grandes.
-Pero algunos son pequeños, que los que vuelan son pequeños.
-A mí me gustan los que vuelan porque me gusta volar.
-Pues a mí, no me gustan porque son muy feos.
-Algunos son muy feos pero otros no.
-A mí me gustan mucho para jugar a peleas.
-Pero no se juega a peleas, que te haces daño.
-Pero es de broma.
-Sí, pero los dinosaurios de verdad peleaban de verdad y se hacían daño.
-Por eso a mí me dan miedo y no me gustan nada.
-Algunos se comían porque les gusta la carne.
-Menos mal que ya no existen, porque nos zampaban.
-Pero el diplodocus como hierba de los árboles y no se pelea.
-Bueno, ese me gusta un poco pero solo un poco…
Comezamos mirando e falando de todos os dinosauros que trouxeron das súas casas. Agrupámolos por familia, por tamaños, tendo en conta se tiñan ou non cornos, polo que comías, etc.
Puntillas veu disfrazado de dinosauro e trouxo disfraces de dinosauros para xogar.

 Fixemos carreiras de Velociraptors.



 Pelexamos como dinosauros pero… empregando coxíns, porque queríamos pasalo ben e non facernos daño.

Vimos contos de Dinosauros.

 Neizan debuxou un dinosauro na PDI, coas indicacións que lle daban os seus amigos e amigas.
 Grazas a Celeste e á súa familia, fixemos de Paleontólogos e buscamos osos de dinosauros. Pero tamén, fixemos un esquelete de dinosauro chulíísimo!!!

 Fixemos fósiles con pegadas de dinosauros.
 Grazas a Brandán e á súa familia, vimos como eran os ovos grandes de dinosauro.
 Grazas a Darío e a súa familia, camiñamos con pes de dinosauro.
 Entre todos construimos al “Gran dino”, un diplodocus xigante.

Un día no que o tema non gustou a todos e todas, pero no que aprendemos que aínda así, puidemos pasalo xenial. Que merece a pena dar unha oportunidade ao que se presente... o mellor sorpréndenos gratamente.

No hay comentarios:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails