martes, 6 de junio de 2017

A Paula gústalle debuxar!!!

Hoxe pasamos case toda a mañá debuxando, grazas a Paula. Primeiro houbo que falar de que é debuxar e que é pintar. E logo, decidiron que non querían debuxar coma sempre, por iso, experimentamos unha chea de posturas para pintar, superficies, recursos e obxectos varios.
-A mí me gusta porque pongo muchos colores y me gusta el rosa.
-A mí me gusta dibujar porque hago cosas que me gustan.
-Sí y dibujas cosas bonitas y con los colores.
-Que a mí me gusta hacer dibujos todo el rato y no me aburro.
-Pues yo si hago muchos dibujos sí me canso y me duele la mano.
-Yo no me canso y hago mil dibujos siempre.
-Que yo, me gusta dibujar porque hago un dibujo y se lo regalo a una amiga.
-Claro, y se pone contenta ¿verdad?
-Yo le regalo muchos dibujos a mi mamá porque me da muchos besos.
-Y yo cuando le regalo un dibujo bonito se cae patas arriba.
-Pues yo le regalo dibujos a mi abuela y le gustan mucho mucho mucho, hasta el cielo.
-A mí me gusta hacer dibujos porque estoy pasándomelo genial!!
-Yo dibujo lo que quiero todo el rato y pongo los dibujos en mi “bitación”.
-Y yo tengo muchos dibujos pegados en la pared.
-A mí me gusta dibujar porque puedo inventar una historia.
-Sí, yo dibujo un barco  y piratas para luchar.
-Y yo una mariposa que vuela.
-Pues yo, que  yo dibujo un terreno que va mu lejos.
Coma sempre, falamos de por que nos gusta debuxar, onde o facemos, cando, que facemos cos debuxos, etc. 
 E comezamos a debuxar nas pizarras do patio, ao aire libre e coas tizas.


 Seguimos facendo debuxos con recursos do patio: no camiño de cemento, con pedras, paus e follas.


 Pasamos a debuxar coa pintura que máis nos gusta, a témpera.  Fixémolo no chan, empregando bastones de algodón para debuxar con puntos ou raiñas.


 Tamén debuzamos nas mesas, cos dedos entre café, azucre e sal de cores.



 Experimentamos cunha chea de obxectos diferentes, para facer formas e debuxos sorpresa.


 E rematamos, facendo un retrato noso nun anaco de tea e con rotuladores especiais para ela.

 Un día xenial, onde a escola encheuse de artistas. E coma sempre, sorprenderon gratamente á súa profe, gozando, compartindo, probando e creando unha chea de obras impresionantes e chulííísimas. 

No hay comentarios:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails