domingo, 4 de junio de 2017

A Carolina gústanlle os caracois!!!

A Carolina gústanlle os caracois e canto falamos, xogamos e aprendemos. Coma sempre, compartindo o noso incrible coñecemento. E grazas a este día, a clase por momentos pareceu unha granxa de caracois, porque estaban por todos os lados.
-A mí me gustan los caracoles.
-Pero tienes que decir que te gustan porque son bonitos, o así.
-Sí, a mi me gustan porque son bonitos.
-Que a mí, porque van despacio y no hacen ruido.
-Porque  a los caracoles no les gusta el ruido, porque les gusta estar tranquilos.
-Claro, y a mí también me gustan porque tienen unos cuernos muy graciosos.
-Sí, y se hacen grandes y luego pequeños, grandes y luego pequeños.
-Porque se estiran para ver, porque en los cuernos llevan los ojos y ven.
-Sí y a mí, me gustan porque comen lechuga que es verde y a mí, me gusta el color verde.
-Pero también comen cosas de otros colores.
-Pues no sé, porque yo pensaba que come lechuga.
-Come más cosas porque si no se muere.
-Claro y también bebe agua.
-A mí, no me gustan los caracoles porque hacen un camino que se pega.
-Sí, parece agua pero es pegamento y también brilla.
-No, es baba de caracol y un día yo vi un caracol que con la baba hacía pompas.
-Es que son muy graciosos.
-Os estáis olvidando de una cosa muy importante. Que a mí, me gustan porque tienen concha que es su casa.
-Sí, es verdad y yo quiero ser un caracol para tener una casa.
-Pero es pequeña y no cabes.
-Bueno, pero puedo hacer una concha más grande y así guardo muchas cosas.
E así comezamos, falando de caracois e cantando unha canción que falaba deles e da súa casiña.

 Grazas a Cíes e a Brandán, estivemos observando caracois de verdade. Unha calse en vivo, onde puidemos ver como se agochan, se desprazan, sacan os cornos, se dan cariño, van encima da súa nai ou pai, etc.

 Tamén, démoslles un pouco de leituga para comer.
 Fixemos unha coroa de caracol, para ser coma eles.


 E mentre nos traballabamos, eles agocháronse... e tivemos que buscalos.
 Tamén tentamos facer carreiras de caracois. Pero por máis que os animabamos, ían moi lentos.

 Logo, escoitamos os contos que nos contaron Darío e Ada sobre caracois. E carolina, como era o seu día, estivo axudando.

Despois, quixemos facer unha casa coma do caracol para nos. Unha tarefa boísima para as nosas mans e para o noso cú... na que puxemos moitíísima forza.


 Inventamos cancións de caracois, mentres non chegaba a hora de ir para casa.
 E saimos do cole, como era de esperar... como auténticos caracois!!!
Outra nova aventura, coa que gozamos todos e todas, un montón!!!

No hay comentarios:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails