jueves, 25 de mayo de 2017

A Alanna gústanlle as flores!!!

Hoxe estivemos inmersos no mundo das flores que tanto lle gustan a Alanna. Como cada día deste proxecto, compartimos, gozamos e apredemos algo máis das flores.
-A mí me gustan mucho porque tienen muchos colores y son muy bonitas.
-Sí y son rosas, amarillas ,verdes…
-Tienen el vestido de colores y me gustan las que son pequeñitas.
-No es el vestido, son los pétalos…
-A mi me gustan las que son grandes.
-Pues te gustan los girasoles, porque los girasoles son grandes.
-Que algunas flores son malas porque comen bichos.
-No son malas, es que tienen que vivir.
-Pero una cosa, las abejas  comen en las flores.
-Sí, comen el polen y hacen miel.
-Y las flores son “guenas” y les dejan comer…
-A mí me gustan porque huelen bien.
-Que yo sé una cosa, que con las flores se hace “perjume”.
-Pero “Perjume” no se dice, se dice perfume.
-Bueno pero huelen muy bien.
-Pues a mi me gusta el diente de león.
-Pero eso no es una flor.
-Sí, es una flor que se sopla y así hay más dientes de león.
-Es verdad, que yo vi una en el parque y la sopló mi abuela…
-A mí me gustan porque son muy bonitas y se regalan.
-Claro, porque es tu cumpleaños.
-Y se regalan así juntas con un papel y un lacito.
-Que la gente se pone contenta cuando ve las flores.
-Porque adornan.
-Y porque ponen todo chulísimo.
-Como cuando colocas tu “bitación” y está bonita…
O longo do día, vivimos aventuras e fixemos unha chea de cousas. Falamos de como son as flores, onde podemos atopalas, os seus nomes,  as cores, para que sirven, a súa forma,etc. E ata ensinamos como facer distintas flores coas mans.
 Clasificamos as flores que tiñamos por cores e as contamos. Tiñamos un montón e chegamos ata números moi difíciles.
Fixemos un xardín. E como sabemos que hai xente que pon música ás flores, escoitando unha música moi bonita crecimos como fan as flores.

 Falamos do polen, alguén dixo que era como un polvo máxico. Por iso, collimos os polviños máxicos da profe para votalos nas flores da nosa escola. Son polvos que as fadas do bosque colleron das flores e fan que nazcan máis flores. E aproveitamos para dicirlles cousas bonitas porque son coma nos, e tamén lles gustan.

Estivemos de paseo polo patio para ver todas as flores que temos e como son.
Celeste trouxo unha coroa de flores moi bonita e moitas flores que fixo na súa casa cunha máquina que ten.Como nos quere moito, repartíu as flores para que na casa fagamos unha coroa parecida o como algún dixo, unha pulseira o un colar. Cada un o que lle guste...
 Tamén estivemos facendo teatro con historias de flores.




 E rematamos o día, pintando un precioso xardín de flores.


E coma sempre, demostraron que hai moito arte netes coelliños e coelliñas.

No hay comentarios:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails