sábado, 9 de abril de 2011

AQUARELA

E xa que nos fomos ao Brasil, mirade que marabilla de video fixeron a partir da famosa canción de Toquinho.



Letra da canción:

"Nunha folla calquer eu deseño un sol amarelo.
E con cinco ou seis retas é fácil facer un castelo.
Corro o lápis en torno da man e me dou unha luva.
E se faço chover con dous riscos teño un guarda-chuva.
Se un pinguiño de tinta cai nun pedaciño azul do papel,
nun instante imaxino unha linda gaivota a voar no céo.
Vai voando, contornando a inmensa curva norte sur.
Vou con ela viaxando, Havaí, Pequin ou Istambul.
Pinto un barco a vela branco navegando.
É tanto ceo e mar nun beixo azul.
Entre as nubens ven surxindo un lindo avión rosa e grená.
Todo en volta colorindo con suas luces a piscar.
Basta imaxinar e ele está partindo, sereno indo,
e se a xente quiser ele vai pousar.
Nunha folla calquer eu deseño un navio de partida,
con alguns bons amigos, bebendo de ben con a vida.
De unha América a outra eu consigo pasar nun segundo.
Xiro un simple compas e nun círculo eu faço o mundo.
Un meniño camiña e camiñando chega nun muro.
E alí logo enfrente a esperar pola xente o futuro está.
E o futuro é unha astronave que tentamos pilotar.
Non ten tempo nen piedade, nen ten hora de chegar.
Sen pedir licença muda nosa vida, e depois convida a rir ou chorar.
Nesa estrada non nos cabe coñecer ou ver o que virá.
O fin dela ninguén sabe ben ao certo onde vai dar.
Vamos todos nunha linda pasarela de unha aquarela
que un dia en fin….
descolorirá! "

No hay comentarios:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails